Стюарт МакРоберт

  1. (Stuart McRobert) Англія Народився в 1958 році (61 рік) Ім'я іноді пишеться як Stuart MacRobert ...

(Stuart McRobert) Англія

Народився в 1958 році (61 рік) Ім'я іноді пишеться як Stuart MacRobert

У 1958 році в Ліверпулі з'явився на світло один з найвидатніших публіцистів XX століття в сфері силового спорту Стюарт МакРоберт. Ще в юності він зумів поєднати дві, здавалося б, абсолютно різні професії - культурист і письменник (спортивного характеру). В останній він досяг успіху як ніхто інший до нього. Його книги з бодібілдингу знайшли широку популярність, видавалися в величезних тиражах і були перекладені різними мовами. Крім того світ дізнався Стюарта ще й як засновника всесвітньо відомого журналу "Hardgainer".

Вперше юний Стюарт МакРоберт прийшов в тренажерний зал в 1972 році у віці 14 років. Він був міцним хлопцем, амбітним і цілеспрямованим. У ті роки заняття з вагами становили основу його життя, все, чого хотів Стюарт - це кар'єра професійного культуриста.

Через рік МакРоберт зрозумів, що тренування не тільки приносять йому фізичне та моральне задоволення, а й до певної міри надихають його. Він вирішив взятися за опис своїх тренувань і особистих міркувань на рахунок силового тренінгу. Його перша рукопис була написана ще в 1973 році.

Протягом декількох років Стюарт тренувався і писав свої статті, періодично намагаючись розмістити їх в будь-якому виданні. Його перша друкована праця датується 1981 роком. Тоді вийшов невеликий тираж його особистої методички з бодібілдингу, яка здобула таку популярність, що в тому ж році журнал "Iron Man" опублікував у себе на сторінках одну зі статей Стюарта МакРоберта. Незабаром після цього Стюарт переїхав на Кіпр, де влаштувався викладачем в одній з англомовних шкіл.

До цього часу Стюарт кілька розчарувався в змагальному бодібілдингу. Справа була в тому, що стероїди і всілякі стимулятори росту м'язової маси знаходили все більшу популярність, а для правильного молодого атлета це було неприйнятно. Тому МакРоберт вирішив залишити свої спроби пробитися в ранг професіоналів і присвятити себе більш близького для нього справі - пропаганді здорового бодібілдингу, за допомогою публікації своїх статей і книг.

У 1989 році Стюарт МакРоберт (на той час уже досить відомий і читається автор статей і книг з бодібілдингу) відкриває своє власне видавництво і випускає спортивний журнал "Hardgainer". Варто сказати, що журнал цей мав величезний успіх і друкувався протягом 15 років, аж до 2004 року.

У своїх роботах Стюарт МакРоберт завжди робить ставку на середньостатистичного початківця спортсмена, тобто звичайної людини, яка хоче не поспішаючи, але ефективно накачати хороші м'язи і в кінцевому підсумку знайти бажану форму. Саме тому його книги так популярні і поширені по всьому світу.

Сьогодні Стюарт МакРоберт живе разом зі своєю сім'єю (дружина і дві дочки) на Кіпрі, продовжує посилено працювати, захоплюється філософією.

Найвідоміші його книги є на нашому сайті:


Стюарт МакРоберт в статтях і книгах


Коментарі користувачів

Всього 2 сторінки 1 2 >

Дивно, що так мало фотографій і то що Стюарт взагалі заборонив публікацію своїх фото. Читав думку що це нібито вигаданий персонаж (в російській вікі його немає) створений самим Вейдера з метою чорного піару себе самого і в нагадування канонів ББ. Це незалежну думку, так що в це можна не вірити.

PS сам я по його програмі займався, але помітних стрибків через попередні рекорди, це не принесло. Але з його книг (зокрема: Думай 1,2) було подчёрпнуто дуже багато. А значить, він заслуговує увагу і усіляких похвал, від мене особисто.

Опубліковано ZigZag 6.10.2011 в 0:21

+1 +1   -0 -0

Раціональне зерно є, а саме - не нашкодь собі тренуваннями. Багато сміються над Стюартом Макроберт, захоплюючи жменями таблетки і намагаючись вичавити з себе все що можна. Потім іноді стає не до сміху, краще худим жити, ніж кабаном померти.

Опубліковано Boris Petrovich 6.10.2011 о 18:10

+1 +1   -0 -0

А це хіба не він на фото? ...

Опубліковано Roman 19.11.2011 о 17:32

+0 +0   -0 -0

Ні, це ілюстрації з його книги "Всебічне керівництво по техніці виконання вправ з обтяженнями", але на них, природно, інша людина. це Константіс Деметріус . Я думаю, фото самого Стюарта МакРоберта книгу б не прикрасили.

Опубліковано Homer 19.11.2011 о 23:25

+0 +0   -0 -0

Гарна фігура в житті це біцепс 40см на фотографії така

фігура добре смотрется не може тому МакРоберт свої фотографії і не печатает.Я прочитав у Леоніда Остапенко, що

він бачив МакРоберта і це цілком спортивний підтягнутий чоловік

віком за 50, а більше в цьому віці нічого і не треба

Опубліковано Валерій 20.11.2011 о 11:44

+2 +2   -0 -0

До речі Фалеев пише що МакРоберт з власною вагою в 85 кг присідав всього 180 кг, і відповідним режимом лежачи і становій відповідає 2 розряду пауерлифтера і це за його словами нісенітниця. Але МакРоберт не профи пауерлифтер а простий любитель. До речі Шварц важив понад 100 кг і за його словами мав худі ноги (стегно 70 см) хоча і преседал інтенсивно зі штангою вагою 200 кг! Тепер порівняйте Макроберта з власною вагою 85 і приседом 180 кг і Шварца з вагою 106 кг і приседом 200 кг. Тут варто додати що Макроберт те заштатне любитель а не містер Всесвіт. Але судячи по логіці Фалеева Шварц так взагалі і до рівня 2 розряду за мірками пауерліфтингу не дотягує і значить він слабак як і МакРоберт. Чи не нісенітниця чи? Навіщо порівнювати професійні пауерлифтерские методики з аматорськими? Фалеев плутає божий дар з яєчнею !!!!!

Опубліковано Юрій 28.04.2012 о 13:23

+1 +1   -0 -0

Це повна чепуха.Потому що абсолютно насрати, хто і з якою вагою пріседал.Ето бодібілдинг.

Передай і Фалєєву теж.

Опубліковано Вік 28.04.2012 о 15:17

+7 +7   -0 -0

Прям якийсь невловимий, невже жоден папараці не зміг його в сімейках сфотать? :-(

Опубліковано дріщ 20.07.2012 в 5:43

+0 +0   -0 -0

Головне що його методика працює-а інші розумники нехай жеруть і колять стероїди-кожен господар свого здоров'я

Опубліковано Віктор 31.08.2012 о 17:12

+1 +1   -3 -3

Ні бачив в неті жодної людини накоченому по системі Стюарта МакРоберта.Віктор покажи як вона працює.

Опубліковано alex 13 31.08.2012 о 23:10

+6 +6   -2 -2

Блін а я то подумав на фотках з техніки він зображений ((

Опубліковано Стероїди 9.10.2012 о 14:22

+0 +0   -0 -0

Для підтримки форми система Макроберта це оптимальний варіант, особливо його принципи роботи з маленькими дисками!

Опубліковано AC / DC 5.11.2012 о 12:03

+0 +0   -0 -0

Система Стюарта працює на всі 100% перевірено особисто. За 1 рік тренування за цією системою мій жим підріс з 80 кг до 120 кг. При цьому м'язова маса виросла з 76 кг до 90 кг.

Опубліковано Павло 16.12.2012 о 20:16

+0 +0   -0 -0

Бачив сьогодні одного такого.Із дому в зал приніс доважки по 0,5 кг.на пріседе довешівал.За перший рік занять при нормальному харчуванні по будь-якій системі можна 40 кг в жимі набрати, далі важче

Опубліковано Boris Petrovich 16.12.2012 о 20:29

+4 +4   -0 -0

Я думаю, що збільшення результату на 40 кг, тим більше любителю новачкові (без застосування анаболічних і стероїдних добавок), більш ніж хороший результат. Думаю що якщо система тренувань дає результат то ця система працює.

Опубліковано Павло 1.01.2013 о 21:06

+1 +1   -0 -0

Я - один з величезного числа типових любителів, у яких завзятості і наполегливості не менше, аніж у найтитулованішого чемпіона. Особисто я трудився до сьомого поту. Я не забував про бодібілдинг ні на секунду, я лягав з ним спати і прокидався з ним. Всі мої мрії і помисли були пов'язані тільки з тренінгом. В результаті і я видав на гора зайві двадцять п'ять кіло м'язів.

МакРоберт про себе

Опубліковано Boris Petrovich 3.05.2013 о 18:11

+2 +2   -0 -0

Насправді Мак Роберт був негідник, він придумав спосіб, як викупити придурків в залі, які вважають себе експертами в області тренінгу. Спосіб простий, якщо чувак приніс доважки по 0.5 кг, він початківець експерт-придурок. А якщо по 0.1 кг, то це вищий левел майстерності по Робертса.

Ну а пост Бориса говорить про те, що Роберт трепло, будь у нього завзятість і наполегливість у тренінгу, кілька фоток в позах ми б побачили.

Взагалі зараз переосмислюю, скільки він ахінеї понаписував в 1 частини Думай, особливо щодо антропометрії і силових показників ...

Опубліковано Барс 3.05.2013 о 18:34

+2 +2   -0 -0

Я отримував від нього журнали доти коли я йому написав, що в Росії вийшла його книга російською. Після цього він перестав вести переписку. Може якось у нас видали через зад. ганок. Він недолюблює Вейдеров, каже, що вони завели культуризм (заради наживи) в глибоку Ж ...

Опубліковано Олександр 22.05.2013 в 12:49

+1 +1   -0 -0

Я 10 років тренувався по загальноприйнятій системі, типовий качкового тренінг. Займався регулярно 3-4 тренування в тиждень. Гейнер, протеїн, креатин, ВСАА ... було все, але без стероїдів. Плюс правильне харчування до 8 разів на добу! І що? Максимальна вага 77,5 кг (у мене дуже тонка кістка), відмінний вид тільки після тренування, а в інші дні "здувати", втома, застуди, травми ... Прочитав його книгу, поміняв частоту тренувань і методику. Дуже задоволений - для мене це реально працює! Я не "тупо" слідував всьому, що написано, пробував ... Тепер використовую те, що мені підходить. Думаючий, знайде для себе раціональні ідеї, які принесуть результат. А з приводу "хімії" порівняйте фото атлетів 19-го і початку 20-століття з фото атлетів більш пізніх років ...

Опубліковано Олег 4.07.2013 о 18:23

+1 +1   -0 -0

Згоден з Олегом щодо вдумливого використання методики Стюарта. Займаюся за програмою "Жим 180 кг" вже 1,8 року, щось додаю, щось міняю, але основа і принципи все таки залишаються незмінними. Ходжу на тренування 2 рази на тиждень, при цьому я навіть не очікував такого результату як надбавка у вазі на 14 кг, мій жим збільшився з 80 до 125 кг, станова тяга, яку я раніше не робив зросла до 155 кг. 1 фаза у мене триває приблизно 4 міс. При цьому мої силові показники збільшуються на 2,5 - 5 кг. Я любитель, який поставив собі за мету, як написано в книзі, жим 180 кг)). При нескладному підрахунку досягти мети вийде приблизно через 6 років і це я вважаю нормальним, так як не вірю казкарям, які говорять про надбавку в жимі відразу на 10-20 кг.

Опубліковано Павло 13.08.2013 о 17:39

+1 +1   -0 -0

А ти не думав, як радив Роберт думати, що прогрес схильний до уповільнення згодом? Спробуй перерахувати ще раз.

Мак Роберт взагалі унікум, спец і в лифтинге і в білді.

Опубліковано Барс 13.08.2013 о 18:20

+2 +2   -0 -0

Павло хочеш багато жати? Спробуй російську піраміду по Верхошанский! Це набагато ефективніше! І 100% працює.

Опубліковано Валера 10.09.2013 о 22:47

+0 +0   -0 -0

Зараз весь бодібілдинг прийшов до опрацювання м'язів один раз в неделю.Профі роблять по чотири-п'ять тренувань на тиждень, любителі відповідно дві-три. Так що принцип вірний, ну а далі кожен вирішує для себе сам.

Опубліковано Євген 24.10.2013 о 23:02

+0 +0   -0 -0

Так! Так! .Так! Система МакРоберта працює на самому деле.Занімаяс 1,5 року по його системі я наростив 11кг м'язів і це ще не предел.І нехай Фалеев чи не плутає бодібілдинг з паурліфтенгом, це дві різні види спорта.Я розмовляв з тими хто зустрічали МакРоберта, по ним Слован досить накачанності і красива людина

Опубліковано Ахмед 11.08.2014 о 16:48

+0 +0   -0 -0

Я теж займаюся по його системі і тепер чекаю результату. А якщо чесно тренуватися через день дуже тяжко, починають нудити плечі, з'являється втома, якщо добре потреніл в понеділок, то в середу ще відчуваєш себе слабким. А ось якщо мінімум два дні відпочити тоді вага співає і бажання з'являється

Опубліковано Ігор 5.12.2014 о 21:43

+0 +0   -0 -0

Всього 2 сторінки 1 2 >

Чи не нісенітниця чи?
Навіщо порівнювати професійні пауерлифтерские методики з аматорськими?
І що?