VW Cycling Cyprus Tour 2016. Триденна аматорська велогонка на Кіпрі.

Ми - Павло і Вікторія. І це наш спільний звіт про участь у триденній шосейної велогонці VW Cycling Cyprus Tour, яка проходила на Кіпрі 1-3 квітня 2016 р Ми - Павло і Вікторія

ПАВЛО: З чого все почалося? За вікном був дощовий і сірий калінінградський грудень. Уже два місяці я катався виключно в режимі дім-робота робота-дім і з теплим сумом згадував ті нечисленні літні дні, в які можна було влаштувати собі тренування. Точніше те, що я брав за тренування на той момент часу. З особливою теплотою згадувався червневий відпочинок в Туреччині, де ми підкорювали вершину гори вищої категорії «Гуль» з її неймовірними градієнтами і мальовничими околицями. Хотілося повторити цей досвід. Але через те, що Туреччина підло завдала удару в спину нашому гаранту конституції, бюджетний відпочинок в цій країні став неможливий. Довелося звернути свою увагу на інші країни. Вікторія, основний стратег у виборі туристичних напрямків нашої маленької комірки суспільства, стала підшукувати альтернативи турецькому відпочинку. Досить швидко вибір припав на Кіпр. Теплі погоди в кінці березня / квітні, необхідні нам гори і розвинене спортивний напрямок туризму. Плюс недорогий переліт з «сусідній» Варшави до якої можна доїхати за 5-6 годин на машині. У січні авіаквитки були куплені, апартаменти заброньовані. Віка вирішила погуглити чи є які-небудь спортивні події і знайшла VW Cyprus Cycling Tour, який по датах припав якраз на середину нашої відпустки. Досвіду в велоперегонах у нас не було, за винятком пробної гонки в Польщі в кінці серпня. А тут цілий триденний тур! І дистанції довші наших улюблених 40-50 км, і набір висоти від 1000 до 1800 метрів на кожному етапі. Та ще й внесок по 200 євро з людини. Було над чим подумати. Після багаторазового тижневого обговорення їхати / не їхати з купою аргументів за кожен варіант, вирішили спробувати. Адже що може бути краще досвіду і емоцій отриманих на справжню велику гонці ?! І ось після цього, ми продовжували крутити верстат за планом з TrainerRoad (Віка) і ганятися в Zwift з орієнтуванням на план з TR (Паша), але подумки вже представляли профілі етапів і коректували плани з урахуванням майбутніх гір і специфіки гонки. Виходило в середньому по 7 годин верстата в тиждень. Вікторії з початку січня до кінця лютого вдалося збільшити FTP з 178 до 195 ват і при цьому скинути 2 кг ваги. А я за той же період виростив майже 30 ват (з 295 до 323) і схуд на 4 кг! ВІКТОРІЯ: Ми приїхали на Кіпр за тиждень до гонки. У планах було звикнути до цієї дорозі після верстата і з перервами в 1 день переглянути всі 3 етапи Тура. Маршрут першого етапу, який здавався майже плоским за профілем, в реальності виявився зовсім не таким - підйоми вельми відчутні. У перший день вирішили не їхати до кінця етапу (він реверсний) і розвернулися через 2/3. Другий раз доїхали до кінця, але дуже замерзли (в + 17 °) через спусків і зустрічного вітру на зворотному шляху. Я зовсім застудилася і вечорами лікувала кашель літрами чаю з лимоном, імбиром і медом. Початок гоночної частини третього етапу розташоване ближче до дому, в якому ми жили, і виїжджати на цей маршрут набагато зручніше (не треба перетинати завантажений транспортом ремонтується центр Пафосу), тому другим ми вирішили подивитися його. І, хоча ми не подивилися маршрут цього етапу повністю, основний підйом нам дуже сподобався. Майже безперервні 11 кілометрів вгору із середнім градієнтом 6% і невеликим спуском через 8 км від початку. На вершині гори є мальовниче містечко Катікас, де наливають смачну каву і роздають Wi-Fi всім бажаючим. Королівський гірський етап (другий) при попередньому перегляді, навпаки, виявився, не таким страшним, як на графіку, але на спуску я замерзла так, що майже покрилася інеєм (треба буде купити хороші компактні вітровки до наступної подібної поїздки). А Паша, вирішив сфотографувати мене на красивому фоні ... Спускаюся і бачу: чоловік гальмує, розгортається і по дивній траєкторії плавно падає в канавку за узбіччям. Упав і забій коліно. До будинку доїхали накатом. Один просто, інший поранений. До гонки залишалося 2 дні і нам довелося перетворити їх в дні відпочинку. На щастя, відновлення пройшло успішно: коліно хворіти майже перестала, горло і нежить пройшли. І погода стала ідеальною. Все, як ми любимо: 25-27 градусів, ясно / мінлива хмарність і зовсім невеликий вітерець. 30 березня з'їздили на реєстрацію за стартовими пакетами. Все виявилося дуже скромно і просто. Пакети видавала одна дівчина в маленькому конференц-залі готелю. Ніякого експо, ніякої реклами спонсорів. Нам просто вручили пакети з номерами, 4 гелями і 2 порошками SIS. Документи показувати не довелося, жодного підпису поставив не попросили.

VW CYPRUS CYCLING TOUR. STAGE 1

STAGE 1

На старт приїхали заздалегідь і спостерігали, як з усіх боків прибувають ошатні велосипедисти. Дуже багато росіян, багато команд в однаковій формі. Погода чудова, всі радіють і фотографуються. У призначений час провідний привітав учасників та коротко розповів про етап англійською, після чого все неспішно покотили до старту гонки в селище Куклия. Ми читали звіти про попередніх турах і знали, що шлях до Куклії - це групова розкочування і зовсім неважливо приїдеш ти першим або останнім. Можна зробити прискорення, а можна просто їхати накатом і розглядати учасників, як ми і вчинили.

ПАВЛО: Невелика перерва після перших «нейтральних» 20 кілометрів. Стартуємо з старовинного містечка Kouklia. План, напевно, як і у багатьох на сьогоднішній день: довше протриматися в першій групі. Прекрасно розумію, що з моїм рівнем тренованості моє місце десь районі 10-20% і в цьому діапазоні хочеться бути ближче до 10%. Займаю не найвдаліший стартове місце, десь в середині. Але тому що старт з гірки і початок по прибережній дорозі, з невеликими пагорбами, швидко добираю першу групу. Тільки зібрався визначитися зі своїм місцем в ній, як буквально переді мною відбувається завал. Вже другий за сьогоднішній день. Перший був відразу після урочистого старту, ще в нейтральному сегменті гонки: хтось зачепився педаллю за сітку, що прикриває решітку водостоку і зробив «черезруль». Встигаю ухилитися, але серце від адреналіну калатає так, як ніби я викручую якісь шалені вати, хоча основна робота ще не почалася. Втім, довго чекати не доводиться. На десятому кілометрі починається перший тягунок 4 категорії, який повинен растрясти групу: 2 кілометри з 6% градієнтом. Бадьоро вкручують в нього, намагаючись не відставати від групи, пульс моментально відлітає в червону зону. І раптом, приблизно за 600 метрів до кінця сегмента, починаю випадати з групи, тому що ноги не можуть провернути навіть найлегшу передачу. Не розумію, в чому справа. Дивлюся вниз - я з самого початку кручу 53x28! У запалі гонки забув скинути на 39T. Переключаюсь, тут же підбираю зручну передачу. Але вже пізно. Група далеко попереду. Під'їжджає до вершини і ховається за нею. Я прямо бачу, як разом з нею їдуть всі мої плани потрапити в 20%. Трохи роняю темп, щоб вирівняти пульс. По дорозі добираю Джастіна під номером 151. Бачу, що він налаштований попрацювати і не є для мене основним суперником, тому що явно в іншій категорії. Приймаємо рішення разом добрати основну групу і вкручувати на всі гроші, збираючи випадають. 10 кілометрів спільної роботи і ось вже видно низка техничек і машин супроводу. Маневруючи між ними, ми робимо те, що здавалося мені неможливим -добіраем цей численний відрив. Обертаюся назад і бачу, що ми єдині, хто зміг з цим впорається. Джастін піднімає великий палець вгору і посміхається. Я теж задоволений, але по кілометражу бачу, що гонка ще не підійшла до половини, а сил витрачено неабияк.

Починається виживання: наступні десять кілометрів намагаюся всидіти з лідерами. Немає досвіду групової їзди, доводиться складно - випадаю, добираю, випадаю знову. Сяк-так вирівнюю пульс і готуюся до чергового пагорба: 4 категорія, 5% на 2 кілометри. Прикидаю сили і розумію, що не в'їду в цей пагорб в тому темпі, який диктують оточуючі. Поступово спускаюся в хвіст, відпускаю групу, втрачаю її з поля зору і закінчую підйом на самоті. І тут мене добирає Павло Хмельов, номер 55. Так як я встиг віддихатися, сідаю до нього на колесо. Трохи кручу в його компанії, виходячи на пару змін. Попереду маячить основна група, але в цей раз добрати її ніяк не виходить. Разом з Павлом долаємо розворот, що означає, що половина дистанції пройдена. Починається реверсний сегмент. Невеликий підйом, який повинен перейти в чергову «четвірку». Павло їде вперед. Починаю роботу по пульсу, тримаючи його в нижній межі Z4. Маршрут реверсний і мені назустріч їде ¾ учасників гонки. Всіх радісно вітаю. Навіть рука втомилася. Бачу свою дружину. Підбадьорюю її. Таким чином, 15 кілометрів долаю на самоті. Мину два пагорба 4 категорії. І на спуску з одного з них мене, раптово, добирає сформувалася група №2. До фінішу ще 20 кілометрів. Провалююся в кінець групи, оцінюю учасників. Наголошую молодого маленького грека, який дуже жваво укручує в невеликі Тягун. На його командної джерсі напис «АПОЕЛ». Пригадую, що непогано б дозаправитися і з'їдаю мюслевий батончик. Решта учасників нашої групи виглядають не так переконливо, як грек. Разом з нами Галина Стрельцова (номер 74), яку везе хтось із співвітчизників. В той момент я ще не знаю, що вона не є прямою конкуренткою моєї дружини (тому що знаходиться в іншій віковій категорії), тому в останні два пагорба я в міру сил раздёргіваю групу. Було помітно, що Галина страждає, але тримається молодцем. Так ми і доїхали до фінішного «спринту»: 700 метрів з 7% градієнта, з них 200-250 метрів 10-13%. Підбираюся в першу третину групи. І ось, різкий поворот, після якого починається «стіна» з фінішними метрами. Як я і очікував, грек вистрілює ракетою і, що дивно, Галина спрямовується за ним. Намагаюся не відставати, як мені здається, залишаю групу позаду і на фініш влітаю на великий зірці, стоячи. Галина уделивает мене в спринті, привозячи три секунди. До грека 8 секунд. Задоволений, що решта учасників, які могли б бути в моїй категорії, позаду. За підсумками дня: 51 в загальному заліку, 13 в категорії. I етап: https://www.strava.com/activities/532549498 ВІКТОРІЯ: 10 хвилин на те, щоб поповнити бачки з фонтанчика і старт! Хвилювання наростає, пульс відразу кудись полетів, чоловік промчав повз (треба було йому встати ближче). Хвилин 10 вдалося поболтаться в хвості великий розтягнулася першої групи до того, як вона розвалилася на більш дрібні за допомогою затяжний горочки. Далі їхала одна. Майже нікого не наздоганяла, а на спусках поодинокі гонщики бадьоро обганяли мене. Треба було звичайно чіплятися за них, але в цей день якось не зрозуміла. Позначається нульовий досвід групових гонок, а на тренуваннях майже завжди катаюсь одна. Маршрут реверсний, на довгому спуску перед розворотом зустрічаю групу лідерів, які їдуть назад. Через пару хвилин з'являється чоловік, один. Схоже, теж вирішив влаштувати оброблення. Машу рукою і думаю «Відвал!». Але через пару хвилин з'являється друга велика група - «Ага! Значить, то був відрив з відвалу! Молодець, Паша! »На спуску з'їдаю батончик, дещо не вписуються в найгостріший поворот і оттормаживаются майже до нуля. Потім підйом і розворот з пунктом харчування. Пропонують банани і воду. Беру банан. Через деякий час бачу купу дівчат назустріч - хвилин на 10 відстають. Відчуваю, що починаю втомлюватися, тому жую батончик і продовжую рух в своєму темпі. На останніх 10 кілометрах у нас утворилася маленька групка з чотирьох чоловік, але все втомлено докочуватися, ніхто не гнав і не працював, просто їхали поруч. Спереду нікого не видно, ззаду нікого не видно, немає сенсу прискорюватися в фінішну гірку, тому заповзають в неї, не витрачаючи зайвих сил. Фінішують і негайно вирушаю заповнювати втрати вологи і недолік бананів в організмі. Єдиний етап, коли я застала їжу на фініші. Приїжджають потім не діставалося нічого. У наметі організаторів ми дізналися, що я третя в категорії. Ура! І, розмірковуючи, чи варто їхати на нагородження ввечері, не поспішаючи покотили додому. Ці 22 км здалися дуже довгими. Коли виклали результати на сайт, виявилося що розриви в нашій категорії W30 + по 5 хвилин між 1, 2 і 3 місцем, а решта дівчат приїхали мінімум на 15 хвилин пізніше мене. Тобто, шанси протриматися в трійці і на інших етапах виявилися вельми високі. https://www.strava.com/activities/532553605

На нагородження ми все-таки з'їздили, отримали медальку. На зворотному шляху знову зголодніли і заїхали з'їсти фастфуд. Ось і даремно. Тому що, коли ми нарешті лягли спати, пролунав вибух і звук падаючого велосипеда - через порізану збоку покришку вилізла камера і лопнула. У центрі Пафосу йшов глобальний ремонт доріг і під'їзд до кафе складався з каменів і будівельного сміття. Мабуть, там я і пошкодила покришку заднього колеса. Добре, що з собою була запасна. Вирішили поміняти її вранці, тому що сил не було - дуже хотілося спати, хоча думки про поломку злегка заважали цьому процесу. Тим більше, запасна шина була трохи б / у з дещо підвищеною ймовірністю проколів. Вранці, подумавши, я переставила її на переднє колесо.

продовження: http://www.trilife.ru/reports/vw-cycling-cyprus-tour-2016-2/

Адже що може бути краще досвіду і емоцій отриманих на справжню велику гонці ?