Як я потрапив в шоу-бізнес, або «Слава Богу, ми в дорозі. Слава Богу, ми в дорозі ... »

Передісторія описуваних подій йде корінням в 2013 рік, коли ми з дружиною відпочивали на біатлоні в Антерсельві, на етапі кубка Світу.

Вид з вікна готелю
Вид з вікна готелю.

Ресторан готелю
Ресторан готелю.

У готелі, в перший день проживання, ми познайомилися з молодою парою з Мінська - Ірою і Артемом. Добрі, привітні люди, крім усього іншого мали гарне знайомство з тренером чоловічої збірної Білорусі Олександром Симаном. Подібний факт мав на увазі безлімітний доступ до запрошеннями від збірної Білорусі на кожну гонку. Таким чином, нам не довелося купувати хоч і не дорогі, але платні квитки.

З Олександром Симаном
З Олександром Симаном.

Антерсельва - найдемократичніший етап
Антерсельва - найдемократичніший етап. Спортсмени виходять на розминку через глядачів.

Мартена Фуракада ми пропустили, але у Домініка Ландертінгера автограф взяли
Мартена Фуракада ми пропустили, але у Домініка Ландертінгера автограф взяли.

З Павлом Ростовцева
З Павлом Ростовцева.

Дуже п'яний неросійський ведмідь
Дуже п'яний неросійський ведмідь. Сидів він тільки тому, що я його тримав. Решту часу він валявся.

Решту часу він валявся

Перший, для нас, але другий за рахунком змагальний день ми хворіли з трибуни прямо у фінішу спринтерської чоловічої гонки, перемогу в якій здобув Антон Шипулін.

«Золотий» фініш Шипуліна в спринті
«Золотий» фініш Шипуліна в спринті.

Шипулін «ЗОЛОТИЙ», Свендсен «срібний», Фак «бронзовий»
Шипулін «ЗОЛОТИЙ», Свендсен «срібний», Фак «бронзовий».

На сніданку наступного дня в готелі до нас за столик підсів ще один російськомовний турист. Толик з Єкатеринбурга, так він представився, в Росії займається організацією концертів (зокрема А.Малініна). Він був зі своїми квитками в VIP-ложу, тому, приїжджаючи на стадіон, ми розходилися в різні боки, щоб після гонки провести ще одну зустріч. Підсумок того етапу в Антерсельві: Шипулін два «золота» особистих і чоловіче «срібло» в естафеті. В останній день після естафети Толик вийшов, навантажений важким пакетом. Виявляється, з Шипулін вони хороші друзі, і Антон попросив Толика відвезти його кубки додому. У цей день обмінялися телефонами і роз'їхалися в різні боки. Толік на орендованій машині в Мілан і звідти літаком в Росію, Іра з Артемом на своєму BMW через Венецію в Мінськ, ми на своєму Приусе в Зеленогорськ.

Йшов час. Контакти підтримувалися. В один з лютневих днів цього року в Красноярську я побачив афішу Олександра Малініна. Добув з надр записної книжки телефону номер Толіка і подзвонив. Той підтвердив, що цей тур Малініна проводить саме він. Домовилися про зустріч увечері 16 березня, коли весь колектив розселиться в готелі «Сибір». Я під'їхав. Ми поспілкувалися, обговорили не найкращі справи в російському біатлоні. Толік розповів про весілля Шипуліна, яку повинен був проводити він зі своїм агентством, але в силу ряду причин Шипулін поміняв організатора. Тур-менеджер запросив мене на завтра на концерт Малініна в «Гранд Хол Сибір». Вже до обіду наступного дня пролунав дзвінок від концертного директора Малініна: «Діма, привіт! У мене проблема ... »Її суть була ось у чому. Водій, який керував Мерседесом, возівшім Малініна, раніше терміну на три тижні став батьком, і йому необхідно було повернутися в Єкатеринбург. Прохання Толика полягала в тому, щоб я відкатав фінальну частину туру, замінивши молодого батька. Я погодився, не роздумуючи.

Моє робоче місце
Моє робоче місце.

На концерт в Зеленогорську співака привіз ще колишній водій, а починаючи з Томська (це був наступний місто), за справу брався я. Ось він, шоу-бізнес зсередини! До речі, кажучи словами відомого сатирика Михайла Задорнова: «Зеленогорци, приготуйтеся, зараз ви будете особливо горді за своє місто». Отже, Зеленогорськ - місто, в якому квітів артисту було подаровано більше, ніж за весь тур разом узятий. Росія душевна країна, а Зеленогорськ - це згусток душевності!

Малінін із обережністю ставиться до водіїв, які його возять. Наше з ним повноцінне знайомство відбулося якраз в Томську, хоча представили мене йому ще в Красноярську. Пам'ятайте стійкий вираз, що належить неоднозначною особистості «Зірка в шоці»? Так ось я кинув зірку в шок і спостерігав це. Виїжджаючи з Томська на одній з ділянок дороги, здійснюючи обгін, зробив це досить агресивно, що було, в принципі, безпечним маневром і в рамках правил і новий трилітровий дизельний Mersedes ML350 дозволяв би виконати більш складні маневри, але Олександр поміняв своє становище в кріслі і вимовив: «Навіщо так ризикувати? Не треба, щоб я хвилювався. Не робіть більше так, будь ласка ». А через пару хвилин він справив видих полегшення. Більше я не брав під його психіку випробувань і, можна сказати, заколисував своїм водінням. В дорозі, на переїздах між містами, Малінін періодично дзвонить дружині, друзям, обговорюють з Андрієм Тіткова різні робочі моменти або дивиться фільми на своєму планшетника.

Гастрольна діяльність - це досить трудомістке заняття. Здавалося б, приїхали, заспівали, поїхали. Але це індустрія. Напевно, як і на виробництві, тут написані інструкції для того чи іншого учасника процесу.

З Томська ми їхали в Кемерово, де був проїзний концерт, після якого ми перебралися в Новокузнецьк на нічліг. У Новокузнецьку найближчий день був вихідним, і всім чогось не вистачало. Не вистачало концерту. Він відбувся лише назавтра. Відмінний зал, який до того ж перебував у крокової доступності від готелю, де жили всі: і Малінін, і колектив. Доставляти Народного Артиста на концерт і назад мені не довелося, але відразу після нього, в ніч, ми стартували в Новосибірськ.

В дорозі Олександр завжди був зі своєю «правою рукою», клавішником Андрієм Тіткова. Доброї душі людина, Андрій Тітков, і музикант, і композитор, і аранжувальник, і викладач. Колись грав в якийсь фатальний групі в далекі вісімдесяті, а відносно недавно в групі «Нічні снайпери». Андрій подарував мені свій сольний альбом «незнятої кіно». Що стосується інших учасників колективу, то на електрогітарі грає Денис Погребняк, недавно працював зі Стасом Михайловим, на акустичній гітарі зайнятий лауреат міжнародних конкурсів гітаристів Вадим Чебанов, віртуоз своєї справи, на ударниках Кирило Софьин. Звукорежисер, що працює на постійній основі з Малініним Дмитро Бодров, чверть століття тому трудився в цій же якості в групі Андрія Разіна «Лагідний травень».

У Новосибірську артист жив на околиці, в пафосному готелі «Норд Кастл», а колектив в готелі «Новосибірськ». Я і другий водій цього туру, Радик, який возив музикантів на автобусі Mersedes Sprinter, крім прямих водійських обов'язків іноді виконували роль на контролі. Завдання було така, щоб не було в залі безквиткових «своїх працівників театру». А також охороняли сцену, щоб дарувальники квітів не мали в руках, крім букета, ніяких інших предметів (ручки, телефони, фотоапарати, сумки ...). Охоронна діяльність називалася робота в ЧОП «чпок». Всякий раз, коли Толик визначав нас на охорону сцени, резюмував - насолоджуйтеся! І я дійсно насолоджувався. Малінін працює виключно наживо. Репертуар артиста трохи змінюється від міста до міста. Трохи, але, тим не менш, в дві-три пісні переміщення.

Новосибірський концерт проходив в ДК «Залізничник». Чудовий голос артиста слухав з першого ряду. Перед другим відділенням згадую, що ні сфотографувався з колективом. Бігом в гримерку. По одному викликаю музикантів і фотографуюся з ними.

З Андрієм Тіткова
З Андрієм Тіткова.

З Вадимом Чебанова
З Вадимом Чебанова.

З адміністратором Малініна Костянтином (зліва) і звукорежисером Дмитром Бодровим.

З Денисом Погребняком
З Денисом Погребняком.

З Кирилом Софіїним
З Кирилом Софіїним.

Кожен концерт завершувався піснею «Слава Богу, ми в дорозі. Слава Богу, ми в дорозі », і Олександр проводжав глядачів словами-напуттям:« Ідіть з Богом! »Відпрацювали Новосибірськ. Завтра вранці весь колектив вилітає з новосибірського аеропорту Толмачево.

О 7:30 приїхав за Малініним в готель. Задав навігатора маршрут в аеропорт. Піднявся за артистом в номер. Він ще не зовсім готовий, так як сніданок запізнювався. Чекаю в машині. Ось вони з Андрієм Тіткова виходять, і ми рушили за вказівками навігатора. У якийсь момент часу помічаю, що навігатор хоче нас запустити по дорозі, яка не збігається з покажчиками дорожніх знаків. Ігнорую навігацію (бо згадав, що всі історії про те «Як я заблукав» починаються однаково - включаю я навігатор) і їду по знакам. У підсумку, перебуваючи біля входу в VIP-зал аеропорту Толмачево, навігатор посилено вимагав розвернутися.

Сфотографувався з Олександром, побажав їм з Андрієм хорошого перельоту і м'якої посадки, посадив в мерседес водія-перегонника в Єкатеринбург, що прилетів двома годинами раніше, який відвіз мене на вокзал Новосибірська. Через три години мій потяг до Красноярська. Ще півдоби і я вдома.

24 березня 2016 року

Пам'ятайте стійкий вираз, що належить неоднозначною особистості «Зірка в шоці»?